Roxette 1991

Marie: Vom avea totul cu noi, cred ca va fi un nou Joyride.

Rep: Da, Joyride, clipul a castigat premiul MTV pentru “Cem mai bun videoclip rock european", dar acest lucru nu va influenta planurile pe care le au cei de la Roxette.

Per: Nu cred. Este important sa castigi, dar ceea ce este haios este sa poti castiga in fata celorlalti competitori. 

Rep: Milioanele continua sa soseasca oricum. Joyride a vandut deja 5 milioane de copii in 20 de tari. Dar desigur ca nu banii reprezinta totul. 

Per: Banii iti asigura un viitor bun, dar cel mai important este sa continui sa faci ceea ce vrei sa faci.

Marie: Am castigat multi bani cu acest turneu, asa ca sper ca vom avea in continuare succes. Vom vedea cum vom cheltui banii. 

Per: Marie nu are inele.

Rep: Da, am observat.

Marie: Am unul aici.

Per: Arata degetul, Marie.  

Rep: Da, este la fel cu premiile. Singurul lucru care probabil ca nu este nou in cazul Roxette limbajul ales de Per Gessle.

Per: Stii cum este, castigi numai dupa ce mori. 

Rep: 80 de milioane s-au castigat de pe urma vanzarii biletelor. Dar su calatoriile costa foarte mult.

Thomas Johansson (manager de turneu): In acest turneu sunt 55 – 56 de persoane care merg cu 6 camioane mari si 4 autobuze. 

Rep: Cel care se ocupa de toate aceste milioane locuieste in Örebro. Nu a vrut sa fie intervievat. Dar el are grija de 65 de firme ale artistilor. Includem aici si cateva companii ale grupului Roxette, care au niste nume pline de fantrzie: Music for Money, Jimmy Fun, Fun Bag, Roxette Production, Happy Accident Music, Amelia Music, Shook the Music. 30 de milioane – ata s-a castigat de pe urma albumului “Look Sharp”. Succesul lui “Joyride” poate aduce de trei ori mai mult. Banii se vor investi in Roxette. Videoclipurile si turneul costa, dar speram ca vanzarea va creste. Cati vanzatori vor vinde acest album, nu stim. 

Thomas Johansson: Imediat ce vom incepe sa vindem biletele in America, se termina in cateva zile. Chiar daca sunt 50 de concerte.