"Titlurile in care apar cifre nu sunt bune" - Per discuta cu The Daily Roxette


MELBOURNE
 - Cu doar 90 de minute inainte de concert am avut onoarea de a sta de vorba cu Per Gessle in culisele arenei Rod Laver, era cel de-al doilea concert Roxette in Melbourne. Am discutat despre multe lucruri, de la Travelling si Charm School pana la Turneul din America de Nord care urmeaza a fi anuntat, cat si despre tot ce s-a mai intamplat intre timp. Gata cu vorba! Iata interviul exclusiv pentru Daily Roxette.

TDR: OK, mai intai de toate hai sa discutam despre Travelling. A fost numit Tourism 22rismT2 si acum Travelling, ce te-a facut sa te decizi asupra acestui titlu? 

PG
: Ideea mea a fost sa-l numim Tourism 2, am crezut ca asa este logic pentru ca ideea realizarii acestui album a fost la fel ca in cazul albumului Tourism, insa casa noastra de discuri a fost cea careia nu i-a placut ideea pentru ca oamenii il vor confunda cu Tourism, au spus ei. Eu personal nu am fost de acord. Atunci am spus OK, ce ziceti de T2? La care eu au raspuns "nu", pentru ca un titlu in care apare o cifra nu este bun, la care eu am raspuns "atunci ii spunem Adele's record 21"... la care nu au mai raspuns nimic. (rade). La sfarsitul zilei, eu si Marie am stat si am nascocit o gramada de idei, si atunci mi-a venit ideea cu Travelling pentru ca se potriveste faptului ca Roxette acum este in turneu, asa ca ne-a placut ideea chiar mai mult decat altele si am ales acest titlu in loc sa ne certam cu ei tot timpul... Am pastrat in schimb acelasi subtitlu “songs from studios, stages, hotel rooms and other strange places” ("melodii din studiouri, de pe scene, din camere de hotel si alte locuri bizare"). Din anumite motive, lucrurile sunt complicate pentru unii oameni...

TDR: Conceptul imi aminteste de albumul, sau mai bine zis albumele live ale celor de la KISS: Alive, au avut apoi Alive 2Alive 3Alive 4, si tit asa... 

PG
: ...da, cred ca este ceva super. Este ceva de genul Bat out of Hell...

TDR: ...la fel ca 'Welcome 2 My Nightmare' al lui Alice Cooper...

PG
: ...da, eu mereu am crezut ca este ceva pentru o reclama...dar m-am inselat (rade) ...dar dupa cum am spus, in loc sa ne certam o gramada pe acest subiect, ne-am hotarat sa folosim altceva. Si asa este, cred ca a fost putin neclar pentru cei care au citit pe paginile de internet, etc.

TDR: OK, sa inteleg ca nu ne vei dezvalui prea mult despre noul album, dar ce imi poti spune despre structura lui, cate melodii noi si asa mai departe?

PG
: Sunt destul de multe melodii noi, mai multe decat ne-ar fi trebuit. Am venit cu anumite idei, am mai descoperit niste titluri a doua zi si inca mai pot gasi ceva, de exemplu exista o versiune a melodiei "Perfect Excuse" de pe Party Crasher cantata de Marie, foarte draguta. Vreau sa spun ca acea versiune am pastrat-o de fapt pentru ca mereu imi doream sa o aud pe Marie cantand acea melodie. Este o melodie frumoasa. Pe albumul meu, eu cant versurile, iar Helena refrenul, iar in versiunea despre care vorbeam canta doar Marie si Helena, este foarte lenta si foarte diferita fata de original...

TDR: ...deci tu nu canti deloc in acea melodie? 

PG: Nu, eu doar controlez (rade)... deci asta este una din melodii si mai este o balada superba pe care am scris-o pentru Have A Nice Day, se numeste "Turn of the Tide"... s-ar putea sa fie si un demo pe undeva, este probabil cea mai buna performanta vocala a lui Marie dupa melodia "My World, My Love, My Life," deci este o balada cu totul deosebita... Dar este o melodie veche, nu am folosit-o, nu am avut nevoie de ea pe atunci pentru ca aveam "Anyone" si "Salvation." A fost de fapt o inregistrare destul de neobisnuita pentru ca melodia a fost compusa de mine, Christopher and Clarence intr-o camera de hotel din Sun City, s-a dorit a fi doar sunet de chitara, dar mai tarziu, in studio, Pelle a adaugat un sunet de baterie la sunetul nostru de chitara, iar asta nu se face asa, nu se incepe cu chitara niciodata, mereu incepi cu bateria si basul... dar pentru ca suntem niste chitaristi inraiti (rade) am reusit sa adaugam un sunet de baterie, iar astfel a devenit ceva ciudat... Apoi ne-am jucat cu acele sunete amestecate si ne-am distrat mult si asa a rezultat aceasta balada minunata. Deci aceasta este o alta melodie de pe album. (se gandeste) Ce-ar mai fi...

TDR: Sa inteleg ca "Excuse Me Sir, Do You Want Me to Check on Your Wife" se aseamana foarte mult cu "I Never Quite Got Over the Fact that The Beatles Broke up" in care titlul nu se potriveste melodiei? Asa este?

PG
: Nu. Nu. "Excuse Me Sir" este una din melodiile in care ne auzim ca Tom Petty and The Heartbreakers, este cantata de mine cu exceptia titlului, care este cantat de Marie, aceasta este una din melodiile mele preferate, este chiar super.

TDR: OK, now this is the part where you reveal to me the title of the single...

PG
: Ha ha ha! Ummm... I don't know if I can do that? What date is it? Ha ha ha!

TDR: OK, hai sa incerc altfel. Din titlurile care au fost lansate in alta zi, acest single apare pe acea lista scurta?

PG
: (rade din nou) Probabil... dar pot dezvalui altceva despre una dintre acele melodii, este o melodie numita  "It's Possible," exista de fapt doua versiuni ale acelei melodii pe album... doua versiuni total diferite.

TDR: Vrei sa spui ca este ceva de genul "Drowning in..." de pe Son of a Plumber?

PG
: Nu chiar, nu, doua inregistrari separate.

TDR: Wow. Nu ai mai facut asa ceva pana acum.

PG:
Nu, am facut o versiune 1 si o versiune 2. Versiunea 1 am facut-o in stilul "She's Got Nothing On", destul de dura, sunet similar de chitara, este super! Dar pe de alta parte este o melodie destul de delicata, asa ca m-am gandit ca ar trebui sa facem ceva care sa aminteasca de vara, la fel ca ... nu sunt sigur daca sunteti la fel de familiari cu Gyllene Tider...

TDR: ...da, bineinteles!

PG
: ...bine, melodia aminteste de "Hjärta utan hem," (de pe Finn 5 fel!) am imprumutat acel tip de aranjament si merge chiar foarte bine, asa ca are acel aer al anilor '60, puteam decide ce versiune preferam, dar nu am putut, asa ca le-am inclus pe amandoua... dupa cum ai spus si tu, nu am mai facut asta pana acum.

TDR: Circula un zvon ca este o versiune a melodiei "What's She Like" pe album, este adevarat?

PG
: Nu.

TDR: Oh, deci nu este asa. Nu, stai, ai scris pe Tweeter ca ai fi inregistrat o versiune acustica a melodiei "What's She Like", iar apoi ai spus “nu ma intrebati de ce”.

PG
: Hmm. Da. Asa este. Si... ehh... era pentru un alt proiect... despre care nu pot vorbi (rade)... sunt asa multe proiecte (rade)

TDR: OK. Nu trebuie sa-mi spui titlul, spune-mi doar daca v-ati hotarat asupra vreunui single. 

PG
: Da! Dar se pare ca pe piata de aici din Australia va fi un alt single fata de cel din Europa...din anumite motive. Depinde de EMI. Le-am spus ca pot alege ce vor, dar este mai usor pentru toata lumea daca este acelasi titlu, aceeasi melodie, aici intra si videoclipul ei si blah blah blah...

TDR: Desigur... si pentru ca vorbim de videoclip, daca ne uitam peste programul tau pentru urmatoarele saptamani,  mai ai timp si de inregistrarea unui videoclip pentru single?

PG
: Bine, avem deja o idee: sa punem cap la cam mai multe imagini din diferite locuri si situatii, cat si de a face cateva imagini gen desen animat, deci avem o idee cat de cat draguta, important este cat de bine o sa iasa. (rade)

TDR: Marie canta sau tu? 

PG
: Amandoi. Am incercat sa impartim majoritatea melodiilor, iar daca unul dintre noi nu canta, acela probabil ca sunt eu pentru ca vreau ca Marie sa cante mai mult... deoarece eu fac o multime de alte lucruri. Ha ha! Dar mai este o melodie pe album care se numeste "Angel Passing", este o balada pe care o cant eu, dar eu cant ceva, apoi Marie raspunde, si tot asa, eu cant si ea raspunde...

TDR: Deci este ca in "My World My Love Life," acel dialog, "do you want to talk about it?" "I don't know..."

PG
: ...da, da, cam asa ceva... dar este diferit (rade).

TDR: Corect, acum as vrea sa discutam ptuin despre experienta din Australia, voi veti pleca acum in Argentina unde veti intalni un fel de Beatles-Mania, ati avut 15 concerte in Germania care s-au vandut pana la ultimul bilet iar in Suedia sunteti ca niste regi pur si simplu... Dar lasand toate astea deoparte, acest turneu din Australia este floare la ureche pentru voi, nu?

PG
: Este extraordinar. Nu numai faptul ca vindem toate aceste bilete, ci si acela ca ni se ofera toate aceste reviste fantastice... si nu suntem obisnuiti cu asa ceva, cred ca avem fani care lucreaza in presa dar de cele mai multe ori ceea ce afcem noi nu se critica deloc. Deci acesta reprezinta ceva nou pentru noi, suntem situati foarte sus in Australia si acest lucru este extraordinar. Nu ne asteptam deloc ca toate biletele sa fie vandute. 

TDR: Stiu ca voi ati fost refuzati de doua firme de impresariat, iar cand ati aflat ca "singurul" spectacol din Australia (cel din Sydney) s-a vandut in jumatate de ora, ce a insemnat asta? Spune-mi ce ai simtit in acel moment cand ai auzit stirea.

PG
: Bine, am vorbit inainte despre cum vom face pentru ca nu poti aduce echipa si formatia si toate lucrurile necesare intr-un loc asa de indepartat ca acesta fara ca biletele sa fie vandute, este foarte scump. Deci toata problema o reprezinta costul, este foarte mare. In principiu trebuie ca o firma de impresariat sa iti garanteze ca iti poti permite sa faci acest lucru. Asa ca noi am reusit sa obtinem acea garantie; desigur ca imediat ce am auzit ca biletele s-au vandut, toti au spus DA, atunci bineinteles ca firma de impresariat a fost super incantata (rade)... atunci concertele au devenit din ce in ce mai multe. Deci un concert s-a transformat in doua, apoi trei si apoi am auzit ca Rod Stewart a vandut in jur de 10.000 de bilete in Sydney, iar noi am vandut 30,000, este ceva fantastic!

In acest moment Marie Fredriksson intra in camera si se indreapta catre vestiar, ne saluat prietenos si pleaca... Per si cu mine ne intoarcem la discutia noastra.

PG: ...deci asa, totul a fost ceva neasteptat.

TDR: Sa fie asta un sentiment real de razbunare? 

PG
: Da, nu stiu, uneori ai mult succes, uneori nu. Dar de cand am inceput acest turneu, in momentul in care formatia se intalneste la aeroporturi, mereu le spune celorlalti membri sa se ciupeasca de mana, sa aprecieze totul pentru ca niciodata nu ti se garanteaza asa ceva, este extraordinar ca s-a intamplat, acum sa speram ca va si continua. 

TDR: Bineinteles! A existat vreun moment in care ati crezut ca este prea dificil, Australia sa iasa de pe lista de exemplu, sa mai reduceti din spectacole?

PG
: Tinand cont de succesul cu Charm School, chiar si cu Have A Nice Day si Room Service, apoi cu albumul Greatest Hits, nu cred ca a existat. La fel in cazul Marii Britanii, am vandut 13.000 de bilete in Londra pe Wembley Arena, in timp ce Charm School s-a vandut doar in 3000 de exemplare in Marea Britanie, asa ca, stii, cineva nu isi face treaba cum trebuie!

TDR: Da!

PG
: (rade) Dar ce poti face? Vorbim tot timpul despre asta. Si acum, dintr-o data, albumul cu hit-uri a ajuns in Top 40 (in Australia)...

TDR: ...da, eu am scris acel articol haha...

PG
: ...da? Si asta este ceva fantastic! (rade)

TDR: Acum as vrea sa vorbim despre melodii si despre lista cu cele pe care le veti canta in cadrul concertului. Este vizibil ca atat formatia cat si sunetul au evoluat in timpul care s-a scurs de la turneul Party Crasher, dar ce v-a determinat sa spuneti "corect, pentru acest turneu Roxette, acesta este sunetul pe care il vrem, acestea sunt aranjamentele pe care le vrem, vrem sa avem acest sunet de chitara", ce a dus la aceasta decizie?

PG
: Bine, in principiu a fost decizia mea. Motivul pentru care am vrut sa am aceasta formatie este acela ca este cea mai buna formatie cu care am lucrat pana acum. Si bineinteles ca atunci cand era si Helena cu noi, era ca o super formatie, dar si Dea se descurca extraordinar si este o persoana nemaipomenita cu care sa iti petreci timpul, socializeaza cu toata lumea... desigur ca Helena este greu de inlocuit. Dar motivul pentru care am vrut acesti muzicieni cred ca este intr-un fel un motiv personal, egoist daca pot spune asa, pentru ca imi place sa cant cu ei, iar acum este loc si pentru mine in Roxette pe post de chitarist, ceea ce nu s-a intamplat inainte, cand foloseam toate acele secvente, iar Jonas (Isacsson) ear cu noi si incercam sa reproducem sunetul din studio pe scena, niciodata nu era loc si pentru mine, niciodata nu am cantat la un instrument pe niciun album aproape, deci din punctul meu de vedere, nu am mai vrut sa fac asa ceva, iar acesta este unul din motivele principale, cred... 


TDR: ...sa fii mai implicat si mai prezent pe scena, sa canti... 

PG
: ...absolut. Si de asemenea am vrut ca Christopher sa cante la chitara in loc de bas pentru ca el este un membru important al "noii" trupe Roxette ca sa spun asa. Si am vrut sa facem "The Look," "Joyride," "Dangerous," "How Do You Do!," toate aceste melodii ceva mai simple... cam la fel cum am facut in cazul turneului Party Crasher. Cred ca chiar daca turneul Party Crasher nu a fost cel mai mare turneu de pe Pamant (rade) si de fapt nu am pierdut niciun ban, dar nici nu am castigat ceva de pe urma lui, acel turneu reprezinta intreaga esenta a acestui turneu; fara acel turneu nu cred ca acest turneu ar fi avut loc vreodata...si spun asta pentru ca eram gata, stiam ca formatia este fantastica, iar unele dintre acele spectacole, asa cum puteti asculta pe albumul live "Gessle Over Europe" au fost pur si simplu extraordinare. Pentru mine a fost ceva incredibil sa pot canta "Dressed for Success" sau "Sleeping in my Car" chiar si cu o formatie ca asta, a fost ca si cum as fi cantat cu Gyllene Tider care sunt de neegalat; este fantastic pentru ca exista aceasta formatie pop foarte puternica!

TDR: In ceea ce priveste alegerea melodiilor, nu sunteti niste snobi, niste persoane moderne, voi cantati marile hit-uri care fac spectacolul in proportie de 70-80 %, ce ne spui de succesiune melodiilor? Cum va descurcati? Cum de stiti ca urmeaza "Things Will Never Be The Same" dupa Joyride si nu "(Do You Get) Excited?" sau sa cantati "7Twenty7" in loc de "Pay The Price," du-ma putin prin acest proces creativ care face ca din sutele de melodii bune salegeti doar 20.

PG
: Cand faci un turneu asa de lung, 150 de concerte sau cate sunt, e clar ca iti doresti sa schimbi ceva... si dupa cum ai spus tu, poate ca 75 % din melodii trebuie sa fie aceleasi pentru ca, de fapt, oamenii vin la concert pentru a asculta hit-urile... dar problema pe care o avem este ca...

In acest moment BoJo de la Live Nation intra in incapere si ne aminteste ca timpul s-a scurs, dar Per mai cere 5 minute !

PG: ...problema pe care o avem este ca este foarte greu pentru Marie sa isi aminteasca toate versurile. Ca de exemplu in seara asta cand vom canta "Silver Blue"... sper, ha ha ha! Dar in alta zi trebuia sa cantam "Stars", iar Marie mi-a spus, cu 3 minute inainte de spectacol, "Nu imi amintesc versurile..."

TDR: ...deci v-ati intors la "Only When I Dream"?

PG
: ...exact si atunci auzi in casca "Urmeaza 'Only When I Dream". Unul din motivele pentru care ne este greu sa introducem melodii noi este acela ca Marie nu poate invata versurile. Asa ca, pentru a introduce o melodie noua pe lista, avem nevoie de 10 - 15 verificari de sunet... asa a intrat "Crash Boom Bang" in lista. Daca avem de gand sa cantam o melodie noua ca "Real Sugar," am discutat cu privire la melodia asta, daca sa o cantam sau poate... (se gandeste)

TDR: Daca am vorbi despre un concert ideal, ce v-ar placea sa cantati?

PG
: "Paint!" Si discutam si despre "Run To You." Mi-ar placea la nebunie sa cantam "Milk & Toast & Honey" dar nu este sa zici "gata, hai sa-l vedem la o verificare de sunet si apoi il includem diseara", este mult mai mult de lucru. Si desigur ca sunt 2 sau 3 melodii de pe albumul nou pe care s-ar putea sa vrem sa le includem.

TDR: Crezi ca aceasta apropiere de power pop influenteaza cu ceva alegerea melodiilor pentru concert? Probabil nu puteti canta o melodie foarte mixata precum "Dance Away" intrucat este mai usor sa cantati "Watercolours in the Rain," simti ca alegerea melodiilor este influentata? 

PG
: Intr-un fel... dar pe de alta parte ar fi super sa incercam sa cantam "Sleeping Single" de exemplu cu formatia pe care o avem acum. Sau "Dance Away" cu aceasta formatie ar fi extraordinar pentru ca ar suna chiar aiurea cu formatia de fata, dar intr-un sens pozitiv (rade)


Per mimeaza chitara si ritmul melodiei "Dance Away".

PG: ...pentru ca acea melodie i se potriveste foarte bine lui Jonas (Isacsson) si ar fi super sa-l auzi pe Christopher cantand-o, ar putea deveni o parodie sau ceva asemanator, nu ar fi chiar frumos. Asa ca a folosi anumite remixari sau un sunet de baterie falsa nu reprezinta o solutie, trebuie sa fie ceva live, clasic. 

TDR: Presupun ca daca puteti canta "Stars" live, atunci puteti canta live orice. 

PG
: Absolut! Si "Stars" este si ea pe albumul Travelling! Este o versiune de la o verificare de sunet din Dubai, deci este o versiune live, doar ca este de la verificare de sunet si se aude super! Este de fapt 100 % live... din care se exclude multimea (rade)

TDR: Urmatoarea intrebare se refera la vecinii nostri, Noua Zeelanda. Este inclus in agenda voastra vreun concert in Noua Zeelenda in 2012?


PG
: Nu stiu, nu pot promite nimic. Incercam sa ne gandim, dar se pare ca nu prea merge, din pacate... oricum, noi incercam...

TDR: ...logic ca trebuie sa fie greu.

PG
: Da, este greu. Am vorbit despre anumite optiuni, probabil ca nu putem include un concert in Noua Zeelanda in cadrul acestui turneu, problema este ca nu prea avem cand. De vreme ce ajungem in Beijing si Shanghai, nu poti sa mergi in directia opusa... asa ca nu stim exact ce vom face. Dar pe de alta parte am vorbit despre asta si daca lucrurile merg bine, sa speram ca va exista un viitor pentru formatie! Sa speram ca vom reveni aici, in Australia...

Per observa ca ochii mei licareau precum cei ai unui copil intr-un magazin de dulciuri.

PG: ...nu anul viitor... dar in timp, ne-ar placea sa venim.

TDR: Deci Marie vrea cu desavarsire sa continue turneul?

PG
: Absolut!!!

TDR: Da?

PG
: Oh da! Acum cateva zile vorbeam despre Leonard Cohen, care a avut 240 de spectacole din 2008, iar noi il avem pe al 85-lea astazi. Deci se pare ca vom concerta in America si Canada si Mexic in august si septembrie.

TDR: Asta era urmatoarea mea intrebare, exista vreo speranta pentru fanii din America de Nord? 

PG:
Oh da! Se va intampla! Doar ca nu putem anunta datele inca, deocamdata vedem cum rezolvam cu transportul...

TDR: ...wow, stiri bune, imi dai voie sa scriu asta in articol?

PG
: Absolut! Deci se pare ca turneul se va sfarsi in Mexic.

TDR: Wow! Ce mod de a termina totul, cu niste Tequila?

PG
: (rade) Desigur. Dar apoi am zis ca vom continua, chiar daca turneul se termina in Mexic, asta nu inseamna ca vor trece trei ani pana cand vom incepe sa lucram din nou. Probabil ca vom face ceva de Anul Nou, sau niste festivaluri de  vara la anul. 

TDR: Da, tineti-o tot asa! 

PG
: Da, vom continua, tuturor ne place sa cantam si colaboram si foarte bine. Cu cat continuam mai mult, cu atat este mai bine. 

TDR: Fiecare din turneele precedente a avut un titlu sau o marca, de exemplu "Join the Joyride" sau "Room Service Tour", dar pentru acest turneu nu aveti niciun nume, se poate numi "Charm School World Tour" dar acesta nu este un titlu oficial... 

PG
: ...da, este mai mult "Turneu mondial"...

TDR:... Exista vreun motiv pentru care nu l-ati numit "Charm School World Tour"?

PG
: Da, pentru ca acum o jumatate de an am decis ca vom scoate un nou album (Travelling), asa ca am crezut ca Charm School se va invechi. Deci este ciudat sa-l numim Charm School pentru ca peste o luna Charm School va fi istorie deja.

TDR: Bine, sunt 12 luni de cand ati lansat Charm School, lasand deoparte succesul lui si locul din clasamente, care este pararea ta despre album acum, la un an dupa lansare? Iti place mai mult? Mai putin? Ce crezi acum despre Charm School?

PG
: (se gandeste) Bine, sunt unele momente minunate... intreaga idee cu Charm School a fost sa o aducem pe Marie inapoi in studio si nimeni nu a stiut cat de bine se simte sau ce surprize ne va face... asa ca mmm... dupa parerea mea, melodiile de pe Travelling au fost mult, mult mai usor de inregistrat pentru ca Marie este mmm...

TDR: ... a reintrat in ritm?

PG
: Absolut! Deci, dupa cum am spus, fiecare lucru nou pe care il faci duce la ceva nou. Si fara a face asta, nu poti face celalalt lucru si fara a face celalalt lucru, nu poti face asta, etc etc etc. Stii, "She's Got Nothing On" a devenit un hit mai mare decat ne asteptam... … apoi, pe de alta parte exista... ehh... anumite melodii pe care ... stii... nu le-am ascultat prea mult (rade)

TDR: ...oh, pe bune? (rade)

PG
: ...nu, de asta vara (rade).

TDR: Ok, stiu ca trebuie sa incheiem, dar am o intrebare pe care fanii o pun pe internet. Referitor la marile hit-uri, se pare ca mereu sariti peste unul din marile voastre hit-uri si anume "Almost Unreal" si stiu ca niciodata nu ai fost un mare fan al acelei melodii...

PG
: ...nu, bine, eu am fost cel caruia ii placea melodia, Clarence era cel care o ura mereu. 

TDR: De ce?

PG
: Nu stiu. El a simtit ca este ceva standard, in genul "Fading Like A Flower". Eu cred ca este o melodie frumoasa...

TDR: ...da, asa este! Si "The Middle 8" este fantastic!

PG
(dand din cap) Da!

TDR: Era vorba sa inregistrati un DVD in Spania, dar ati amanat, care mai este situatia cu DVD-ul? 

PG:
 Ei bine, il vom inregistra in America de Sud, un DVD live si de asemenea un documentar de 90 de minute...

TDR: … este separat sau este pe acelasi disc?

PG
: Separat. Deci va fi un disc live si un documentar.

TDR: Este timpul pentru o actualizare a documentarului Roxette.

PG
: Da! Absolut! Cred si eu.

TDR: Si in cele din urma, inainte sa pleci, spune-mi despre coloana sonora a filmului "Small Apartments". Am auzit ca folosesti ceva material de pe Son of a Plumber...

PG
: Este si material nou dar si mult material vechi... nu numai de pe Son of a Plumber, ci si de pe Mazarin, dar vorbim aici de versiuni instrumentale, pentru ca sunt destinate filmului. Vezi tu, in film, sa spunem ca Jonas Åkerlund foloseste 45 de secunde din "I Have a Party in my Head", dar in coloana sonora exista o versiune completa a melodiei "I Have a Party in my Head", insa una instrumentala, asa ca am reinregistrat toate aceste melodii, exista si niste melodii noi si mai exista de fapt o versiune cover a melodiei... uhh... bine... nu ar trebui sa spun care este... dar este un album super! Am incercat sa facem o coloana sonora in care sa nu fie numai muzica din film, sa fie ceva usor de ascultat ca si un disc normal, asa ca va fi pe piata... nu stiu cand... cred ca filmul va aparea undeva in martie...

TDR: Exista si niste actori cunoscuti in film. 

PG
: Da si este un film super! Cred ca premiera va avea loc la un festival al filmului in Austin, Texas.

Si dupa aceste cuvinte, Per se indreapta catre machiaj pentru a se pregati pentru al doilea concert in Melbourne. Aici sfarseste conversatia noastra de 10 minute, care s-a dovedit a fi de 26 de minute si 51 de secunde, dar cine numara, nu? Si ca o remarca personala, nu pot descrie cat de natural, prietenos si sociabil a fost Per. Entuziasmul cu care vorbea despre noul material este incredibil, iar faptul ca el a fost acela care a mai cerut 5 minute de la Bo demonstreaza inca o data modul in care Per trateaza fanii, extraordinar! Mii de multumiri tuturor celor care au ajutat la realizarea acestui interviu cu Per in Australia cu doar o jumatate de ora inainte de inceperea concertului, deci multumim din suflet lui Marie Dimberg de la d&d, Bo Johansson de la Live Nation, Thomas Evensson de laTDR si bineinteles domnului Gessle insusi, care a fost incredibil de binevoitor si primitor!

Roxette isi continua turneul in Aussie, vineri seara in Brisbane, inainte de ultimul concert din Sydney si apoi doua spectacole in Perth!

Sursa: The Daily Roxette 

Fotografii: KristaBella Photography - Roxette Brisbane Australia 

Fotografii: Flickr